بهترین جراح لیفت سینه در کرج

محتوا

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: میانگین]

همواره انتخاب  بهترین جراح لیفت سینه که بتواند فرد را به نتیجه ی دلخواه برساند برای خانم های عزیزی که می خواهند این جراحی زیبایی را انجام دهند سخت بوده است. اما در ادامه توضیحاتی در خصوص جراحی لیفت سینه و انتخاب بهترین جراح لیفت سینه در اختیارتان می گذاریم.

عمل لیفت سینه

لیفت سینه

عمل لیفت سینه نوعی عمل از نوع تهاجمی محسوب می شود و با عمل کاهش حجم سینه نکات مشترک زیادی دارد. در این روش پزشک جراح قسمتی از غده پستانی را به همراه بافت چربی و پوست های پیرامون آن بر می دارد و سپس قسمت های باقیمانده سینه را بخیه می زند. البته پزشک جراح نظر بیمار را در ارتباط با سایز سینه، حجم سینه و نوع عمل ، تشخیص می دهد تا چه حد می تواند حجم سینه را کم کند. بالابردن سینه یا عمل لیفت سینه که به عنوان ماستوپکسی نیز شناخته می شود یک عمل جراحی توسط جراح پلاستیک انجام می شود تا فرم سینه های شما تغییر داده شود. در حین لیفت سینه ، پوست اضافی برداشته می شود و بافت سینه برای بزرگ کردن سینه تغییر شکل می یابد.

بهترین جراح لیفت سینه در کرج

اگر سینه ها یا پستان های شما به سمت پایین باشد ، ممکن است لیفت سینه را انتخاب کنید. همچنین ممکن است لیفت سینه باعث بهبود ظاهر و افزایش اعتماد به نفس شما شود.

لیفت سینه اندازه سینه های شما را تغییر نمی دهد. با این حال می توان در ترکیب با تقویت سینه یا کاهش پستان انجام داد.

عکس قبل و بعد لیفت سینه

البته باید گفت روش های مختلف عمل سینه بر توانایی شیردهی می توانند تاثیرات گوناگونی داشته باشند و ممکن است بر روی غدد شیری و مجاری شیری مشکلاتی را سبب شوند. اما در روش عمل لیفت سینه تنها پوست اضافی برداشته می شود و بر روی قدرت شیردهی تاثیر منفی نخواهد گذاشت

چرا افتادگی سینه اتفاق می افتد؟

با بزرگتر شدن ، سینه های شما تغییر می کند – از دست دادن خاصیت ارتجاعی و استحکام. دلایل زیادی برای این نوع از تغییرات سینه وجود دارد ، از جمله:

بارداری

در دوران بارداری ، رباط هایی که سینه های شما را پشتیبانی می کنند ممکن است کشیده شوند چون سینه شما پر و سنگین تر می شود. این کشش ممکن است در خستگی سینه ها بعد از بارداری نقش داشته باشد – خواه کودک خود را شیر دهید یا نه.

نوسانات وزن

تغییر در وزن شما می تواند باعث شود پوست پستان شما کشش و از بین برود.

جاذبه زمین

با گذشت زمان ، نیروی جاذبه باعث می شود که رباط ها در سینه ها کشیده و گود شود.

لیفت پستان می تواند باعث کاهش افتادگی در ناحیه نوک سینه ها و محل تیرگی اطراف نوک سینه ها (areolae) شود. همچنین می توان در طول عمل اندازه آن ها را کاهش داد تا آنها را متناسب با سینه های تازه شکل گیرد.

اقدامات قبل از عمل لیفت سینه

  • 6 ساعت قبل از عمل از مصرف هر نوع غذا، سیگار و نوشیدنی  خودداری کنید
  • مصرف داروهای تجویز شده توسط پزشک جراح
  • عدم مصرف داروهایی مانند ناپروکسن، آسپیرین، ویتامین ای و امگا 3
  • ترک سیگار به مدت یکماه قبل از عمل

اقدامات بعد از عمل لیفت سینه

  • بعد از آن که عمل لبفت سینه را انجام دادید داروها و مسکن هایی داده شده از سوی بیمارستان را به موقع انجام دهید
  • تا 2 هفته پس از عمل از ورزش و فعالیت های سنگین خودداری کنید
  • از سوتین های طبی تجویز شده توسط پزشک جراح حتما استفاده کنید
  • می توانید یک هفته پس از عمل فعالیت های ورزشی سبک را شروع کنید
  • 4 روز پس از عمل می توانید حمام کنید

بهترین جراح لیفت سینه

بعد از آن که تصمیم به جراحی لیفت سینه گرفته اید، انتخاب بهترین جراح لیفت سینه نیز بسیار مهم است. زیرا در رسیدن به نتیجه ی مطلوب بسیار موثر است.

برخی از ویژگی های بهترین جراح لیفت سینه

خانم دکتر روناک تمدن برخی از ویژگی های  بهترین جراح لیفت سینه را این گونه بیان می کند:

  • قبل از آن که جراحی لیفت سینه را آغاز نماید، باید تمامی مراحل قبل از جراحی را انجام دهد.

زمانی را برای صحبت و بررسی علت انجام جراحی لیفت سینه قرار دهند و با بیمار در خصوص جراحی لیفت سینه صحبت نمایند. بعد از بررسی این موارد و بررسی ها و معاینات فیزیکی ممکن است فرد برای سایر جراحی زیبایی سینه از جمله پروتز سینه و یا جراحی کوچک کردن سینه کاندید مناسب تری باشد.

برای انجام جراحی لیفت سینه انتخاب یک جراح زبردست و ماهر می تواند بسیار کمک کننده باشد. برای دریافت مشاوره و راهنمایی در خصوص انتخاب بهترین جراح لیفت سینه و پروتزسینه می توانید به خانم دکتر تمدنمشورت نمایید. برای دریافت وقت مشاوره می توانید با شماره های  09057169397- 32517579- 026 تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید از اینستاگرام دکتر تمدن دیدن فرمایید.

بعد از این مراحل و این که فرد کاندید جراحی لیفت سینه قرار گرفتند، آزمایشات مورد نیاز قبل از جراحی را تجویز می نماید و جراحی را انجام می دهد.

  • بهترین جراح لیفت سینه همچنین باید از آخرین روش ها و تکنیک های جراحی لیفت سینه مطلع بوده و با توجه به شرایط فیزیکی فرد بتواند جراحی را انجام دهد و به نتیجه مطلوب برسد.
  • جراح بعد از انجام جراحی به مدت 2 هفته از وضعیت جسمی فرد نیز مطلع باشد و بداند که فرد در چه وضعیتی قرار دارد.
  • بعد از انجام جراحی باید مراقبت هایی که لازم است تا فرد به نتیجه مطلوب برسد باید تمام و کمال به بیمار گفته شود.
  • همچنین باید بهترین جراح لیفت سینه باید به تمامی سوالات و ابهاماتی که برای بیمار پیش آید پاسخگو باشد و با صبر و شکیبایی این اقدامات را انجام دهد.

تمامی این نکات در کنار رضایت بیماران قبلی از جراحی لیفت سینه می تواند در گرفتن تصمیم در خصوص انتخاب بهترین جراح لیفت سینه بسیار موثر است.

برخی از خدمات جراحی زیبایی دکتر روناک تمدن

لیفت سینه 

ابدومینوپلاستی

بلفاروپلاستی

دکتر روناک تمدن

متخصص جراح عمومی و دارای بورد تخصصی، دارای گواهی نامه دوره تکمیلی بیماریهای پستان از مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه شهید بهشتی متمرکز در جراحی های درمانی پستان (تشخیص و نمونه برداری از توده های خوش خیم و بد خیم و جراحی های درمانی)

2 thoughts on “بهترین جراح لیفت سینه در کرج

  1. صغری - آوریل 3, 2022 در 7:03 ب.ظ

    سلام. وقت بخیر. برای قرینه سازی سینه های با سایز متفاوت شما چه روشی رو پیشنهاد میکنید ؟ آیا روش غیر تهاجمی هم وجود داره برای کوچک کردن و لیفت سینه؟

    پاسخ
    • دکتر روناک تمدن - آوریل 17, 2022 در 4:06 ب.ظ

      سلام، با توجه به شكل سينه ها و اندازشون و ميزان اختلافشون و ميزان افتادگيشون روش هاى جراحى متفاوت هست، ولى در هر صورت بجز جراحى كار ديگه اى نميشه كرد

      پاسخ

پاسخ

مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه
Call Now Button